CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 20, 2011

asam garam manusia :)

assalamualaikum and hello there !


Entry kali ni nak cerita siket pasal RAGAM MANUSIA (tknak bace kau boleh pergi close tab siapsiap dan aku pedulik hape nye ponn ahaha). Okay, apa yang aku nak cerita nie takde kene mengene yang hidup mahupun mati (dah macam telenovela pukul 6 pulak kan ahaha Oktakkelakar)


Aku tk pasti sama ada aku saje yg perasan atau korunk pon maybe lah pernah ad jugak perasan perangai manusia yang cepat BERUBAH 
kenapa erk mesty ada perangai yang macam tu ? (aku tk cakap diri aku nie perfect sangat, kadangkadang ada jugak menyimpang). bukan hape lah kan ? kita nie kadangkadang janganlah terlalu cepat sangat berubah, sampaikan buat orang rase nak IGNORE kau je okay ! kalau berubah demi kebaikan tkpe. itu positif lah bagi aku bagus :)


tapi nie tak kalau si A bisik siket dah ikut, kalau si Z cuit siket pon dah ikut jugakkk. janganlah macam tu, kita kene jugak ada pendirian kita sendiri. tksemua kita boleh ikut orang okay. boleh nak ikutikut orang nie tkde masalah, tapi perangai tu janganlah cepat dan terlalu drastik sangat berubah (macam analisis ekonomi negara tu cepat berubah kejap naik, kejap turun) LAST BUT NOT LEAST JUST BE YOURSELF :)


#HEART YOU DEEPDEEP#

No comments:

Post a Comment